bättre, men inte lycklig

det är bättre idag. det gick bra på jobbet & inga arga blickar eller hard feelings, vilket jag var orolig över. skönt! det är en underbar arbetsplats, systembolaget, & vårt gäng är grymt! idag fick vi en lite utbildning av rhone-distriketet i frankrike & lite utvärdering kring hur jul & nyår gått. kul att träffa kollegorna igen!

nu ska jag iväg till biblioteket. hoppas det går bra me plugget idag, för annars får nog jag ett panikanfall. det höll jag på att få igår.. vilket ni kanske märkte. usch, igår var en hemsk dag gällande min tankar & känslor. nej.. sådana dagar är inget kul, men.. man får vara ledsen & förbannad.. bara man vet att det oftast kommer någonting fint ut ur dem.. för det gör det faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91