counting the days!

åh, det är torsdag kväll & tentorna är över, lovely! i morgon har vi ett seminarium & jag en resovisning jag har efter mej sedan jag var i thailand.. sedan är det all over.. & sedan kommer mamma hit & dessutom christian & linda. jag ska handla vin & räkor & så mysigt vi ska ha det! hoppas på att kanske finna min laddare till kameran när jag ska börja städa här litegrann om en stund.

efter tentan stack camilla & jag till stan för att ta en fika me joanna. det blev ett glas vin på morfars & ååh, det var härligt & mysigt att träffas & kunna koppla  av. det är verkligen någonting man uppskattar efter en tentavecka, lugnet.. & stunden. jag älskar att umgås me mina söta vänner & hoppas att kunna göra massa kul tillsammans me dem ivår. nästa fredag åker vi iaf till london. det mina vänner, det kommer bli succé!

jag skulle verkligen vilja bli kär. men det lär ju aldrig ske. suck. :)

meeen.. hellre inte kär än olyckligt kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91