dags att börja marathon-uppladdning

i morgon inleds vecka 2 & det är då det är tänkt att min marathon uppladdning skall börja på riktigt. från & me denna dag har jag sju månader och två dagar på mej att träna som fan inför detta lopp som äger rum på svenska höga kusten. det ska bli ett oerhört äventyr & jag hoppas kunna inspirera, ge tips & ha en helt fantastisk resa fram till denna dag & såklart även efter. jag ger mej själv en spark i baken & önskar mej lycka till.

vill ni följa min resa? följ isf bloggen & hoppas på mej precis lika mycket som jag gör. jag är helt sjukt laddad & säker på att jag kommer klara detta lopp alldeles utmärkt om ingenting allvarligt inträffar. peppa mej gärna lite extra när motgångarna tränger sej på så lovar jag att göra allt jag kan för att ge tillbaka när du stöter på hinder.

lets do it, lets give it all!!



förresten! i morgon kommer ni få ta del av veckans planerade träningspass. häng i!


Kommentarer
Postat av: hanna

sånt här tycker ja e kul å läsa, ska absolut följa dig emelie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91