dags att ta tag i det yttre

det har gått ett flertal år sedan jag levde för att gå ner i vikt & på så sätt försöka gömma känslor jag inte ville visa. det var tufft & likaså åren efter. nu har jag äntligen funnit en inre ro & börja acceptera mej själv för den jag är. jag blir bättre & bättre vän me mej själv för var dag som går & jag finner sidor hos mej själv jag tidigare aldrig kunnat ana fanns. jag är så stark & grymt stolt! de där åren me ätstörningar gjorde att jag beslutade mej för att det senaste året fokusera på mitt inre. det innebar att jag försökte låta bli att fokusera för mycket på hur jag klädde mej & om jag bar smink eller inte.  jag kände liksom inte att det skulle spela någon roll. nu vill jag ta tag i det yttre. jag har bestämt mej för att fixa till stilen & låta mitt inre spegla det yttre & tvärtom.

det är svårt att förklara hur det känns.. men man skulle kunna säga att den renovering mitt inre nu fått vill jag också ge mitt yttre. jag vet att jag redan är vackrare nu än då me tanke på att min insida känner lycka. mina ögon glittrar & idag har min hy en lyster med eller utan rouge. de leenden jag bjuder på är inte gjorda av plast. de är äkta.. nu mer än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91