god morgon!

god morgon! idag var jag uppe me tuppen me anledning av att jag skulle tvätta, men när jag kom ner till "tvättstugan" visade det sej att min tvätttid var försvunnen [jag var till & me & kontrollera så den verkligen var bokad igår kväll!!] & det finns minsann inte en enda tvätttid innan vi åker till london. vet i fan hur jag ska göra nu me tanke på att jag inte har några pengar kvar & dessutom inga rena kläder. bra jobbat! tack så jävla mycket för det hfab konstigt tvättstugesystem! thanks! neeej då.. ordnar detta på ett eller annat sätt, no problem!

idag är det onsdag.. jag har alltid älskat onsdagar. ska äta lite frukost nu & sedan ut & springa under förmiddagen. i mina nya löpskor.. spännande!


vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91