inga förbud

jag har tidigare i min blogg skrivit att jag inte gillar förbud [vad gäller mat & sånt alltså] & det står jag fast vid. jag förespråkar alltså inte att utesluta någonting, exempelvis kolhydrater. detta leder ofta till misstycke & allt faller samman. jag tror helt klart på en varierad kost där man får äta det som är gott utan att överdriva.. till & med om man vill nå bästa resultat.

jag har bestämt mej för att under mina första veckor i denna period utesluta alkohol helt. utöver det är det ingenting jag inte får äta. chokladen skall jag minska på, med tanke på att jag vill äta mer mat & det regelbundet. sömnen skall jag öka också. mycket tidigare isäng för att nästa dag kunna gå upp lite tidigare för att kanskr orka med ett träningspass på morgontimmarna.

vad har ni för rutiner? någonting särskilt ni vill dela me er av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91