no stress..?

oooh.. dagen började oerhört bra me en promenad tillsammans me liselotte i snön. riktigt mysig &.. svettig! bra tempo helt enkelt. idag bär det av mot halmstad & egenligen önskar jag att jag kunde stanna här hemma längre. så himla mysiiigt att vara hos mamma & pappa. igår när jag skulle somna fick jag en otrolig längtan tillbaka till tiden då jag verkligen bodde här. ibland önskar jag att jag kunde vrida tiden tillbaka, men eftersom det inte går så är det ingen ide att tänka vidare på!

såå.. jag känner redan resultat av träningen.. känner mej inte lika uppsväld längre & thats a feeling i like.

nu ska jag äta en go go apelsin, ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anna B

snart kommer jag hem till dig och såger hejdå! jag kommer sakna dig. alla goa skratt... kul att du känner av din träning reda förresten! marathon nästa.. vi ses! PUSS

2009-01-08 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91