okej, jag kanske testar då.

okej, det finns en grupp på facebook som heter LCHF-gruppen & där har massa människor skrivit att de mår så himla mycket bättre sen de började me denna kost & att deras uppsvällda magar försvunnit helt. nu kan jag inte låta bli att testa. jag har ju en uppsvälld mage, så varför inte? dessutom tror jag att jag har en snudd sockerberoende så så kan det ju vara lägligt att testa någonting massa säger ha fått hjälp ifrån? frukt däremot vet i fasen om jag lägger ner. absolut inte apelsin. det är redan bestämt. citron & lime. nej, jag lägger ner bröd [ej knäcke] & pasta + ris så får vi se vad som händer. jag vill bara få bort sötsuget & den uppsvällda magen, sen är jag mer än nöjd. inget kiloräknande här inte!

so, lets get going. nu ska vi se hur rätt dr. dahlqvist & de andra LCHF förespråkarna har.

i morgon bitti får man väl rivstarta med en omelett gjord me grädde, weird!



 
JAJAJAJA! jag "får" äta  morötter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91