om ätstörningar

okej.. har man en neg-dag så har man. fick just se lite bilder på mej på facebook & jag kan säga er att det inte var någon vacker syn. okej, tänker ni.. [som känner mej] nu börjar hon igen.. men

jag kan förstå varför jag känner mej tung när jag löper! nu måste den ständigt uppgående vikten få ett stopp. jag har inte ätstörningar längre, men det innebär inte att jag inte bryr mej & inte vill bli tjock. jag tänker inte gå upp ett gram till. nu får det fan vara bra.. jag ser på mej själv & känner knappt igen det jag ser. det är hemskt!


nu får det fan vara nog!!

Kommentarer
Postat av: Linn

gumman du e sååå gooo! tack för ditt gulliga inlägg på bloggen... jag kan inte mer än säga detsamma om dig heting! DU E GRYM! älskar dig min prinsessa!

Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-13 @ 13:57:30
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91