skogen är min meditationskälla..

vilken är din?




enligt mitt schema skulle jag idag ta en powerwalk & sen vara nöjd. det var jag, men vid tre-snåret börjat benen klia & ville ut! ut & springa springa springa. efter turen igår har jag helt klart fått mersmak. idag blev det en lite kortare runda på ungefär fyra kilometer, lite drygt, men stannade till vid ett ställe & körde lite intervaller i uppförsbacke. upp me flåset! grymt bra jobbat idag iaf & löpturen kändes lika frisk & härlig som vanligt.. trots mina extra kilon som lagts på. otroligt egentligen!

fortsätta plugga pluggaaa.. nutrition nu en stund. sen lite slalom & efter det ännu mer plugg.

idag flyter det på.. i ovanlig ordning!



jag älskar skog.. & hav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91