the craziness of life

london var så sjukt bra att jag vill tillbaka direkt. jag vill ut & resa.. bo, leva, shoppa, käka, dricka vin, träna, träffa människor, dansa, älska på något helt nytt ställe. jag vill göra någonting galet. london fick mej att vilja det ännu mer. ut. bort. nytt! vi hade en helt otroligt helg vilket ni redan förstått. shoppingen var grym & hade jag vart gjord av pengar hade jag kommit hem me flera tons shopping. men men.. begränsningar. de saker jag fick köpt var iaf grymt snygga. vi bodde på ett jättefint hotell mitt i london, me pool, sjukt sköna sängar & till & me en man i frack & hatt vid dörren. coolt va?




'



men nu är man tillbaka i verkligheten igen. sjuk i halsen & hes vilket inte riktigt var meningen. meningen var ju att jag direkt när jag kommit hem igen skulle börja träna som en tok & äta sunt. istället sov jag i princip från det att jag kom hem igår vid fyratiden till klockan elva i förmiddags & sitter nu me en godispåse framför mej. slut på det när jag blivit frisk igen. just nu vågar jag inte utmana ödet & förstöra min hals än mer. inte bara halsen dessutom, hela kroppen far illa att träna vid halsont. & min röst vill jag gärna ha tillbaka så fort som möjligt.

vet ni.. första engelska puben vi besökte spelade ray lamontagne, närmare bestämt den här låten



åh, jag längtar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste du alltid le så tillgjort? Så man verkligen ser hur stor din mun är i förhållande till ditt ansikte.

2009-01-27 @ 18:23:12
Postat av: emelie

jag har ett stor huvud.. därav ett stort leende & i love it!

Postat av: joanna

anonym, hon ler för att hon är glad, trust me, I know :). Sjukt onödig kommentar, skaffa något bättre att göra om dagarna...

2009-01-27 @ 18:28:27
URL: http://joannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91