underbara underbara fredag!

den här dagen har vart riktigt underbar!

började me ett träningspass vilken ni kanske redan vet.. fortsatte dagen me ett seminarium & sedan hade jag min redovisning.. eller min diskussion snarare me min lärare eftersom inga andra dök upp.. det gick supeeeerbra! & det var så himla kul & intressant. grymt kul att snacka olika livsstilar & det här me LCHF [low carb, high fat] & livsmedelsverkets rekommendationer & jämföra grejer & sånt. men iaf. åkte sedan till ica & köpte massa räkor, aioli, gott bröd, vindruvor & fortsatte sedan mot systembolaget. där köpte jag det fantastiskt goda petit chablis & ett riesling från stoneleigh. ååh, komemr bli en sådan mysig kväll tillsammans me mamma, christian & linda. längtar som tusan till de är här så nu ska jag ägna några timmar åt att göra det riktigt fint & mysigt i lägenheten!

har ni en lika fin fredag som jaag?

sitter & lyssnar på jon mclaughlin & det kan inte annat än pirra i min mage efter en sådan här vecka me två tentor & en redovisning. jag känner mej såå lättad [hur det än gått] & nu kan jag åter igen förstå hur fantastiskt mycket jag uppskattar livet. jag älskar det!!

världens bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91