vackra dagar i livet

åh, vilken vacker daaaaag, love it! mina inlägg inleds ofta sådär har jag märkt. men dessa vackra ord får inte undgå fantastiska dagar som dessa. carolina & jag var ute & gick en lång promenad me caesar precis. önskar så att min kamera vart laddad så jag kunde ta massa kort. fanns så många fina vyer jag kunnat klicka oerhört fina kort på, typiskt att laddaren ligger nere i halmstad, väldigt typiskt! men men, nu är det så & då får man njuta av NUET extra mycket. det behöver ju jag!

plugga nu. suck. jag är lost i nutritionsboken & vet inte alls om jag läser på rätt saker. det är iaf intressant & skulle det jag läser inte komma på tentan har jag iaf lärt mej mycket bra saker kring den mat vi får i oss & hur kroppen tar upp näring vs ingen näring. det är otroligt vilken process som sker i kroppen varje sekund, varje minut, varje timma, varje dag, ja, jämt. ständigt händer det någonting! hur som helst, ingenting av det vi lär oss är onödigt, vad det än gäller! så att lära sig någonting är trots allt bland det bästa & roligaste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91