wake-up call

jag säger ju att det alltid kommer någonting bra ur det dåliga.. att det är bra att låta sej själv ha en neg-dag.. fan vad glad jag blir! vi måste tro gott folk, TRO!

jag har fått ett wake-up call & då menar jag inte vilket som helst. jag ser fram emot nästa studieperiod som fan & jag är taggad att plugga ordentligt den här gången. jag tror att den här perioden har gett mej någonting utöver tårar & jobbiga tankar. den har fått mej att inse.. att det som hänt har vart välbehövligt & nu är det dags. dags att ta nya tag & ge mej själv en ny chans. det är mänskligt att fela & det är ingenting att ge upp för. jag är fan grym & tänker inte låta någonting som det här kncäka mej & ska jag fortsätta plugga så är det helhjärtat det skall göras.

& åh, det känns mycket bättre.
det kommer gå nu.. det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91