beautiful summernights

igår tog christian, linda & jag en lååångpromenad längs havet & det var så otroligt härligt. nu sitter jag & funderar på ett jobb jag inte kunnat söka i tid på grund av att jag inte kunnat skriva ut cv & annat, men att jag nog skall skicka in papperna ändå. sedan funderar jag på när jag ska springa idag, nu eller om jag ska ut & sola en stund mitt på dagen & sedan ut & springa ikväll. jag tänker på hur trist det är att ha täcket för sej själv, fast samtidigt försöker jag hålla känslorna i schack. jag har lärt mej att inte låta känslor styra mitt liv & att inte ta någonting eller någon förgivet, så jag låter allt bli som det blir.

livet är som havet, oförutsägbart; ibland stilla, fridfullt, ibland stormigt



men framförallt är det helt fantastiskt vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91