champagne & jordgubbar!

godkväll godisar! jordgubbar & lite skumpa hade verkligen inte suttit fel.. men jag sitter & pluggar.. det känns som jag kan allt [njae] & därför är det så tjatigt att sitta & plugga. som vanligt kommer väl jag har oturen [??] att ha läst på fel grejer, men det ordnar sej. solen strålar ute & helst av allt hade jag velat vart me & grillat me christian & linda ikväll, men nej.. får nog sitta kvar & plugga lite till.

fick tärn-klänningen till christian & lindas bröllop idag & kan säga att den är så sjukt fin & att jag lääängtar till den dagen så otroligt mycket. ååååh, så vacker dag det kommer att vara. & som ni kanske redan vet ska jag sjunga nu så sitter me karaeoke versionerna på låtarna & övar. hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91