confidence is the best accessory

ååååh..  jag har just tittat på det sista avsnittet av the hills inkluderande lauren, LC! snyft! hon är ju sååå braaaa! i det stora hela blev jag dock lite besviken på säsongsavslutningen.. allt kändes så otroligt uppgjort & förutsägbart.. å andra sidan vet vi ju vid det är lag(r)et att det finns något typ av manus på serien. men.. för jösse namn, de kan väl tona ner det litegrann. lauren & kristin hade väl åtminstone inte behövt ha likadan färg på klänningarna.. & heidi hade väl inte behövt vara så uppenbar när hon frågade kring kristins inbjudan. äsch.

nu sitter jag & funderar på om jag skall strunta i mitt godisstop & cykla bort till ica & handla en stor fet påse. någonting får det bli iaf.. det kommer bli en lååång natt. får ta godisstopp så fort allt i skolan är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91