den utlovade bilden

hej hej alla!

efter en härlig dag som inleddes med promenad med carolina, camillla, ludde & caesar för att sedan åka till jobb & till slut avslutas med att bära en go soffa från min lägenhet till camilla & roberts, som för övrigt var sjukt tung, känner jag mej mer än nöjd. det enda jag skulle behöva just nu är en dusch & det ska jag alldeles strax ta en. sitter & tittar på vädret & jösses vad det ska regna i morgon, tur man ska jobba heeeeela dagen. det får gärna regna hur mycket som helst nu, men på midsommar nästa vecka får det väldigt gärna spricka upp & bli sommar igen!

här kommer förresten en av bilderna.

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag följde inte Robinson 2009 (jag vet, trista jag!) men kollade upp bilder på Blomman nu och ja, det lär ju vara han på bilden! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91