kul.. verkligen kul

ni vet hur man ibland är dum nog att svarar på frågor & sånt där när det gäller tävlingar som ploppar upp på internet? jag brukar inte göra det, men så gjorde jag det en gång. vinn en iphone stod där, helt gratis att tävla! oh nu jävlar tänkte jag som haft sjuuuukaste uturen i världen me mina jävla mobiler, nu ska jag vinna. jag skrev in mitt mobilnummer & har sedan fått ett par meddelanden där det står typ "tävla om en iphone" eller "tävla om en härlig resa med sta travel". de där meddelanderna raderas ju bara & sedan tänker man inte mer på det. hurra! nu har jag fått min faktura & hurra! varje sånt där meddelande man får kostar 50 spänn, nice! vilka jävla idioter. inte konstigt min teleräkning vart dyr både den här & förra månad. åh! hurra! livet är härligt!

ps. zembo eller nåt heter det. borde fan stämma de jävlarna. troligtvis har de alldeles säkert en jävla massa bevis på att jag godkänt deras jävla avtal. sådär.. nu har jag fått avreagera mej!

tur man är är gjord av pengar som student. jag ska fan säga upp både mobil & internet-abonnemang. eller vänta lite nu, mobilabonnemanget är ju redan uppsagt, jaaaaaaaaaaaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91