diagnos okänd.. överraskande!

lyckades slå på fyran & diagnos okänd när jag kom hem från bibblan vid åtta.. gud vilket bra program, hur intressant som helst ju! pratar om massa grejer man läst & lärt sej om under fysiologi-kursen, vilket gör att man blir lite extra intresserad såklart. åh.. jag har då aldrig tyckt att såna där sjukdomsprogram har vart direkt superroliga att se förut men nu.. nu gillar jag att se båda diagnos okänd & det där som går på eftermiddagarna de dagar jag är hemma.. hmm vad heter det nu igen? doctors! finns säkerliger fler likanande program jag skulle gilla. nu är det dags för mej att äta någonting så jag orkar sitta & plugga ett par timmar [efter dagens ranson på biblioteket] & sedan sova.

i morgon är sista dagen innan tenta så nu gäller det att ligga i in i det sista!

ikväll tänker jag lyssna på
det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91