fem månader kvar!

det närmar sej me stormsteg. bara fem månader kvar till marathon!

den här veckan skall det tränas & framför allt löpas som aldrig tidgare. trots vecka innan tenta.. japp, det är sant! denna vecka skall jag lyckas kliva upp på mornarna & springa.. nu finns inte längre några ursäkter om jag vill lyckas. & det är klart jag vill & därför kommer jag klara det alldeles galant.

måndag
fm: löpning 5-10km
em: spinning 55 min [ev 30 min spinning extra, isf tar jag styrka här också]

tisdag
fm/em: löpning långpass 15-20km + styrka

onsdag
fm: löpning 5-10km
em: spinning 55 min & bodybalance 55 min

torsdag
löpning 5-10 km + styrka

fredag
löpning 12 km [ev. simma]

lördag
löpning 5-10 km

söndag
vila?


vad tror ni? låter det braaa, det tycker jaaag..
nu ska jag plugga ett par timmar till! so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91