grymt bra söndag!

jag har det bra! [citat: min farfar]

dagens seedningslopp inför gbgvarvet gick mycket bra.. vid start strålade solen & jag sprang in i mål efter 10,5km på 53 minuter & lyckades klara mej utan benhinneinflammation trots att jag i princip aldrig springer på asfalt annars. dock kändes det litegrann ihöfterna & jag har nu bestämt mej för att åtminstone träna ett par gånger på asfalt innan göteborgsvarvet. när det var dags för spört [spurt?] & jag såg mamma & pappa stå & heja hade massa energi kvar & sprang lätt ifrån ett flertal personer. funktionären vid mål påpekade det till och med, det ni! sammanfattningsvis var loppet på frihamnen i göteborg ett mycket roligt & givande lopp.. jag vet nu att jag orkar massa massa & det på en bra tid. till en början var jag lite besviken över att jag inte lyckades hålla mej på 50 minuter men mindes sedan att jag faktiskt till en början hade ett mål att bara klara under timman. detta gjorde jag ju alldeles strålande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91