hopplös vår

ja, inte är det på grund av vädret som jag anser våren hopplös, för i halmstad idag är det heeeeelt underbart! det är shoppingen jag pratar om.. jösses vad mycket fint det finns den här våren. har aldrig varit me om liknande! typiskt när man ska spara pengar.. dock finns det vissa saker i man ser & bara kan inte vara utan. idag kände jag så för en otroligt snygg sjal ifrån mq, en blå/vit randig t-shirt från h&m & ett par jeansleggings från vero moda. har dessutom lagt undan ett par saker till från h&m som är så sjukt snyggt, men som jag inte riktigt bestämt mej för ännu. det får nog vänta. den här månaden skulle jag ju som sagt satsa på träningskläder.. men det fanns inga roliga alls på varken team sportia, stadium eller jepson i stan. trist! det får vänta helt enkelt.

nej.. dags för ett litet mellanmål innan spinningen. blev ingen bodypump för mej idag, fick bära shoppingkassar från systembolaget & frukt&grönsaks-handlaren istället! :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Gryyyyymt snygg tischa babe! ge mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91