ive been tired before

men nu är det någonting utöver det vanliga. det är tanken på att ingenting fastnar som gör mej trött. men jag måste fortsätta vara positiv, skärp till mej! dock funderar jag allvarligt talat på om jag skulle ta ett sabbatsår från & med i höst & dra till norge & jobba hela hösten istället. vill så himla gärna göra den där resan anna & jag planerar, men när jag låg och funderade i natt kändes det som jag inte kommer hinna få ihop de pengar som kommer krävas för den. & så tänkte jag.. vad vill jag allra helst just nu.. plugga.. eller resa? hmm, svårt val? jag vill plugga, men jag vill hellre resa. får se hur det blir. i sommar tänker jag iaf stanna här i halmstad, så jag har till slutet av maj på mej att fundera.

nej, back till tvn. days of lives nu ju.. men framför allt, friidrott!
[eller den är det nog paus i nu förresten]

so long lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91