life, oh life!

god förmiddag!

i morse var jag sjukt trött när vaknade och skulle kliva upp för en övning i träningslära. efter ett par för många snooz kunde jag till sist kliva upp, klä mej & äta frukost för att sedan cykla iväg. idag fick vi arbeta med ett program på datorn där man utformar träningsprogram & det var riktigt kul.. och framför allt otroligt bra.. jag börjar få tillbaka suget för styrketräning igen & precis som jag nämnt i tidigare inlägg har jag ju börjat träna me gummiband här hemma. efter plugget cyklade jag hem & slängde in väskan i lägenheten för att sedan ta en härlig promenad. idag strålar inte solen lika nämnvärt som tidigare dagar denna vecka, men den ljumna temperaturen & stilla vinden är inte heller helt fel.. särskilt inte där man traskar omkring i skogen!

nu ska jag alldeles strax göra ordning en matig sallad innan det bär av mot jobbet. salladen ska bland annat bestå av massa lax, avokado & fetaost. & på tal om mat.. igår blev en suuuperbra kväll.. jag serverade prosciuttolindad kycklingfilé med klyftpotatis & en mumsig sallad. riktigt fräscht & gott.. christian & linda är dessutom bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91