lördag va? nej, fredag!

det är fredag & det gör mej extra glad eftersom jag tycker det känns som lördag! i morgon är det däremot det & då gäller det, final i melodifestivalen! jag slår på stort & drar till anna på studio 36 & gör ordning håret i form av slingor & klippning. idag har vart en mycket bra dag, trots flera timmars plugg & trots att jag känner viss hopplöshet inför tentorna nästa vecka. det ordnar sej tänker jag. ikväll har anna, liselotte, linn, erika, carolina & jag haft en bastukväll med middag, mys & det uppenbara.. bastubad. underbart!

nu ska jag beställa en fin sommarklänning på h&m.. kanske visar lite senare!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för en mysig och rolig kväll! =)

2009-03-14 @ 13:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91