robinson & laddning inför morgondagens löpning!

jag är hemma hos mamma & pappa i herrljunga & myser.. & laddar inför morgondagen! i morgon är dagen då jag får se hur jag ligger till konditions- och tismässigt när det gäller löpningen då det är dags för tävling! ska bli så kul!

såg ni på robinson? jag tycker det är grymt bra, men att de klagar för mycket. jag hade kunnat göra vad som helst för att få vara där de är! dock vet man ju att tv vinklar det & troligtvis är de sjukt nöjda nio av tio gånger men ändå är det det negativa vi får höra. lite trist, men det blir ju alltid bättre! kul att de inte kom till en "paradis" strand.. det där gör ju det hela ett ännu bättre äventyr. åh, jag borde vara me!

på tal om äventyr. jag har bestämt mej för att jag ska göra mer äventyrliga saker i mitt liv innan jag fortsätter mina studier. i höst kommer jag att inleda mitt [eller kanske mina] sabbatsår. då tänker jag åka till norge för att försöka få ett gött jobb där jag tjänar massa money money för att sedan åka iväg tillsammans me anna på den planerade resan. när vi är hemma i juni någon gång vet jag inte alls vad som händer, men att inte plugga sker på obestämd tid.. tills det att jg känner mej nöjd för stunden & känner att jag gjort vissa drömmar jag inte kan sluta fokusera på. när jag börjar plugga igen skall det göras helhjärtat. det här ska bli världens äventyrsblogg!

nu ska jag fortsätta titta på csi & dricka vatten. vi hörs godingar!


Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till så himla mycket imorgon! :D

2009-03-21 @ 22:21:04
Postat av: Linn

Lycka till på loppet mitt hjärta!!!

Postat av: Linn

Lycka till på loppet mitt hjärta!!!

2009-03-22 @ 13:20:54
URL: http://lynne.blogg.se/
Postat av: Joanna

Lyckalycka till, hoppas det gick bra :) Du är så duktig. Pusspuss

2009-03-22 @ 16:09:37
URL: http://joannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91