the best thing about life is

that it's so unpredictable

jag är så sjukt laddad inför de nya kurserna, trots att det troligtvis kommer bli otroligt mycket att göra. mer än någonsin. ska iaf beställa hem böckerna & börja läsa så fort de trillar ner i brevinkastet.. eller kanske snarare när jag gått & hämtat dem på julys. idag har jag dessutom kommit underfund med att jag eventuellt skulle kunna bli personlig tränare i höst trots allt. trots att jag kommer att dra till norge & jobba menar jag.. men vi får se hur det blir.. allting. det är ju det som är så underbart me livet.. hur oförutsägbart det är!

oh, min instant italian [ljudbok] är klar för att påbörjas. nu skall det repeteras italienska som aldrig förr. jag tänker nämligen passa på att åka till italien under mitt/mina sabbatsår. det är dröm jag alltid haft & kommer ha till jag uppfyller den.



Kommentarer
Postat av: Emma Fost

Jag älskar också Italien! Spårket, maten, naturen, historian, människorna. Rom är för min den en av världens vackraste städer. Ibland kan jag riktigt längta tillbaka till Italienskan med Mats-Einar. även om han var en tuff lärare så var han rolig att prata med. Hoppas det går bra i halmstad. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91