a new day has come

i morse när camilla åkte till jobbet [vi ska sommarjobba tillsammans!!] passade jag på att följa me henne så jag kunde låsa upp åt henne & sen gick jag hem från eurostop. riktigt härligt men vindarna är helt otroliga här i halmstad idag & det är  klart man har motvind på laholmsvägen, alltid! :) jag stannade iaf till vid ica maxi & köpte massa frukt, inkluderande jordgubbar [!] som jag ska göra en riktigt mumsig fruktsallad av lite senare idag. någonting annat jag köpte & tänkte ha premiär på idag är färskpotatis! fy satan så gott! i övrigt kommer dagen gå åt till tråkigt plugg inför fredagens tenta. fy fasiken, jag förstår inte hur jag tycka att någonting så sjukt intressant är så JÄVLA trist att plugga. känns som jag fått någon typ av koncentrationssvårighetssjukdom. har verkligen skitsvårt att fokusera i längre en tio minuter, en kvart som mest! typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91