åh, nu vet jag nog.

åh, dagen har varit bra & det behövde jag. punkt slut! :)

har fått besvarat att det är okej på  gymnastik & idrottshögskolan att använda specialidrott som behörighet om man inte har idrott & hälsa B, så det blir inga problem. jag vill bli idrottslärare. det är verkligen det jag vill. hoppas jag får min massagebänk snart så jag kan börja massera på riktigt i veckan också! åh. snart är jag diplomerad massör på riktigt.. bara några massage-övningstimmar & sen massa papper som ska in. okej, klara den där förbaskade fysiologi-tentan me, men dete borde inte bli några problem.

nu ska jag plugga plugga plugga! vi hööörs, pusssssssssssss

by the way, jag älskar twitter!
www.twitter.com/laady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91