all power is from withing

& therefore under our control

åh, jag har haft en bra dag idag. lät mej sova ut, åkte sedan till skolan & övade lite tillsammans me en tjej jag ska redovisa med i träningslära i morgon & sedan åkte camilla, ludde & jag till en sjö lite utanför halmstad & gick en härlig promenad. nu ska jag alldeles strax sätta mej & plugga. har precis tittat på the hills & jag måste säga att de där avsnitten är waaay to short. vill ha längre avsnitt! nu surfade jag in på blondinbella.se & fick syn på att hon skulle göra en dreamboard a la the secret. blev då sugen på att ta fram & läsa lite i den, vilket resulterade i en lite mer positiv inställning igen. den där boken har någonting speciellt. för er som inte läst den, gör det! jag skulle vilja göra en dreamboard.. får bli när jag har lite mer tid!

nu ska jag plugga, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91