good day sunshines!

hej alla! jag sitter & äter smörgåsar & dricker oboy, muuuums! idag mår jag förvånansvärt bra.. inte för att jag var särskilt berusad igår, men jag trodde nog att jag skulle vara lite tröttare efter en vecka som denna. igår var linn, camilla & joanna här & vi tittade på min före detta favoritprogram robinson, vilket ju slutade i skandal. hur fan kunde jarmo inte vinna? nej, jag förstår inte & vill inte prata om det för jag blir så upprörd & besviken. efter robinson satt vi & pratade & drack cocktails & sedan gick camilla & jag ut på stan en sväng. otroligt nog var det jäkligt "torrt" me folk på stan, längtar till leffes på tylösand öppnar.. för att inte tala om after beachen!

nej, dags att ta tag i lite saker. om en timma ska camilla & jag ta en lååång promenad.. förhoppningsvis längs me havet. hoppas ni får en fin dag, vi hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91