im addicted to it

hemköp gör det hopplöst för mej.. de har världens godaste choklad på extrapris, nämligen anthon berg. jag upptäckte dem i måndags & idag när jag gick in i butiken såg jag dem där.. 10kr. jag var tvungen. nu har jag smakat sorterna ghana [60%], venezuela [44%] & ecuador [72%] & mm, de är heelt fantastiska! dock vet vi vid det här laget att jag är en riktig fattiglapp den här månaden så det fick bli den sista.. tror jag.



ps. jag är sjukis & då är det mer än tillåtet me choklad. inte för att det inte är det annars men.. är man sjuk så är det tillåtet att köpa choklad för sista pengar.. vaknade i morse me ett halsont jag aldrig tidigare stött på. fy fan, säger jag bara. jag fullständigt avskyr halsont. jag vill träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91