ive been saaaaved

det är mycket i huvudet nu & jag hoppas röran organiserar sej litegrann under nattens sömn. efter tentan i morgon ska jag gå till ica & köpa me mej maaasssa jordgubbar (om det finns några) & åka ut & sätta mej vid havet & bara koppla av innan nästa tantaförberedelse intar mitt huvud. blir det inte soligt åker jag hem & slänger mej på soffan med jordgubbarna nära till hands. oh, nu är det jättemörkt här.. dags att tända massa levande ljus!

nu är det verkligen inte långt kvar till skolan är över. jag längtar så sjukt mycket & ännu mer längtar jag till anna & jag bokat vår underbara resa. den här månaden ska jag försöka så snålt jag kan så jag kan spara litegrann till the trip. det lär behövas. jag drömmer mej bort..

australien, nya zeeland, fiji, hawaii, canada, usa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91