ive seen it all before

nu har jag kommit hem efter en go dag tillsammans me några vänner. först hos camilla & robert för några timmars plugg, tacos & hallonpaj & sedan en kväll framför the eye tillsammans me camilla & linn. spontant, härligt & mysigt. nu sitter jag & chillar & lyssnar på amos lee. hade tänkt gå & lägga mej alldeles strax då jag ska upp ganska tidigt i morgon för jobb. dock jobbar jag bara mellan 8-12, vilket ju är en goo tid. därefter åker jag direkt till camilla & rob & pluggar & sedan kommer mamma under eftermiddagen!



lyssna på
den här versionen också. lovely.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hur går det i skolan?

va ett tag sen vi träffades nu.. du trivs bra i halmstad?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91