ligger på latsidan

under senare tid har jag legat på latsidan, på grund av diverse skador, sjukdomar hit & dit.. fast jag måste faktiskt erkänna att det varit rätt gött.. jag har varit lat, för vem hade inte kunnat styrketräna trots en liten ynka stukning eller en stor blå på hälen? okej, jag tränade ett par gången & så har jag cyklat.. & promenerat endel.. men mycket så är det inte. om man inte räknar me tre timmars dans i måndags på konserten förstås!

nu börjar jag iaf känna att det får vara nog. jag längtar ut. ut & springa runt långt, länge & fort.. prins bertils stig. galgberget, orraholmsrundan.. jag längtar ut i naturen. jag är så trött på att sitta inne & plugga. i höst ska jag bara träna & jobba. okej.. jag ska ju kanske läsa lite japanska också.. på lördag ska jag iaf springa.. långt.. snabbt vet jag inte men.. ja, skönt ska det bli! funderar på att anmäla mej till ett lopp i varberg också. det är ungefär en månad innan marathon så det kanske hade kunnat vara bra.

nu måste jag bestämma mej för om jag ska cykla & titta på fotbollen eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91