när man finner ett tomrum

in vino veritas.

sannerligen. jag har haft världens bästa helg tillsammans me min bästaste anna & även me några vänner till. igår var vi på mårtensons & gastons & shakade loss & firade anna eftersom det idag är hennes stora dag. nu har hon åkt & det känns tomt. på  något sätt har jag den här helgen insett att det fortfarande finns ett stort tomrum inuti mej som jag behöver jobba på att fylla. det var sjukt jobbigt att inse att trots allt arbete jag lagt ner på mej själv är det inte nog. jag måste fortsätta jobba & då ännu hårdare. jag har otroligt svårt att lita på människor & försöker finna vad som kan ha gjort att det är så. jag vet inte om jag någonsin kommer få reda på vad det kan ha varit som har orsakat det och om det över huvud taget skulle hjälpa. jag måste inse mitt värde & sluta jämföra mej me den den & den.

sen är jag förbannad på telia. i morgon ska jag gå till tre & fixa ett kontantkort & säga upp mit skit-abonnemang. jag ogillar verkligen mobiler, jag avskyr elektronik & jag hatar såna här dagar.

såna här däremot, älskar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91