nytt kapitel: färskpotatis & ben&jerrys

den här dagen har gått alldeles för fort & det finns faktiskt en möjlighet att jag kommer ha få timmar till sömn inatt. ikväll har jag ätit färskpotatis me lax & nu sitter jag me en ben&jerrys bredvis mej. den måste ätas upp då jag kom att jag inte har en centimeter plats i frysen. typiskt! ;) lägenheten är nu uppsagd & jag är påväg mot mitt livs äventyr. i sommar ska jag försöka spara mer pengar än nånsin & i höst ska vi inte prata om. däremot skulle vi behöva prata om jobb.. har du hört om något jobb i göteborg/alingsås/herrljunga/falköping/skövde trakten & har tips? skriv gärna!

nu ska jag fortsätta, be yourself!

Kommentarer
Postat av: Linn

Åhhhh färskpotatis! Mmmmmmm!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91