om att längta fram & tillbaka

jag är ledsen över mitt ständiga skrivande om hur mycket jag längtar hit & dit. jag vet att jag bör leva mer i nuet, men just nu går det inte. det fungerar verkligen inte. jag längtar tillbaka till då & jag längtar framåt till sen. det finns inget nu för mej. jag vill inte leva i mitt nu. jag vill ha tillbaka mitt liv. men jag är medveten om att livet är allt annat än en dans på rosor & att ingenting kommer gratis. jag måste hitta glöden, eller iaf gnistan. när jag finner den igen, vilket inte kommer dröja länge om jag känner mej själv, ska jag leva i nuet. när de här tentorna är över, då ni, då ska jag leva i nuet mer än nånsin.



snart är mitt rätta jag tillbaka, snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91