rapportskrivning

eftersom vädret var helt fantastiskt idag kunde jag inte ta mej för att sätta mej & skriva de två rapporter jag hade kvar att skriva under dagen. nu är en klar & bara en kvar. en kort sådan. nu gäller det att jag hittar bra vetenskapliga artiklar som fungerar för just det jag skall skriva om. den jag precis skrivit färdigt blev nog riktigt bra & det flöt på otroligt bra trots att den skulle skrivas på engelska. engelska. mitt andra ämne som lärare. när jag skrev började jag tänka på hur mycket jag tycker om grammatik. jag vet att låter jättetrist & konstigt, men det gör jag verkligen. har jag tur blir det ju lite grammatik i höst om jag läser japanska och/eller italienska! nej, dags att fortsätta.

några goa bilder från dagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91