tips på BRA bloggar!?!


jag älskar grönskan!

wow, det är hur varmt som helst ute, jättekvavt & det känns som himlen snart kommer öppna sej & bara spotta ut massa regn.. hoppas det blir en ordentlig åska! promenaden var hur som helt.. underbar, som vanligt!

på tal om underbart..

ni vet väl att jag älskar att läsa bloggar? inspirerande bloggar som ger en härlig känsla & kanske framför allt bloggar som innehåller lite mer än bara shopping & fika. vissa bloggar jag läser är huuur bra som helst, andra inte fullt så bra. skulle vilja läsa fler träningsbloggar eller någon blogg me lite äventyr! så snääälla, har du något tips på en bra blogg så berätta gärna!

arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Sara (Träningsglädje)

vad dåligt med kommentarer det var här då. jag vill ju också ha tips! om du går in på min gamla blogg: traningsblog.blogspot.com så har jag en suuuuperlång länklista där. alla bloggar är inte bra, men de allra flesta handlar om träning iaf. :)

2009-05-26 @ 20:21:47
URL: http://traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91