vad röstar du?

det är snart europaparlamentsval. jag har eventuella beslutat mej om vem jag skall rösta på, men är inte helt säker ännu.   något av det värsta jag vet är folk som klagar över saker & inte gör någonting åt det. du röstar väl? kanske är det till & me så att du  vill dela me dej av dina åsikter? har du politik som ett intresse? skriv gärna & berätta! personligen är jag med i moderaterna & tycker att de tillsammans med Kd, Fp & C har gjort ett riktigt bra jobb med mycket under perioden de haft makt. självklart finns där saker jag inte alltid håller med om, men jag tycker det är viktigt att visa engagemang, mod & stolthet över sin egen åsikt [med vissa undantag såsom rasism, homofobi osv]. när jag var liten var ett av mina drömjobb att bli politiker & redan under högstadiet var jag me i MUF. jag skulle helt klart kunna tänka mej att engagera mej mycket mycket mer inom politiken, tycker det är grymt kul!

som sagt.. dela gärna med dej av dina tankar!

Kommentarer
Postat av: Linn

"Har länge suttit och funderat på det där med att tjäna pengar på sin blogg.

Jag tycker så klart inte det är fel men när blev blogg ett jobb, eller är bloggare de nya arbetslösa?"- lmo.blogg.se



Vad tycker du?

Postat av: axelstjerna

MUF.... det var tider det! våra träffar på centrum, sicket "gäng", hehe.

2009-05-26 @ 21:37:01
Postat av: en annan linn

MUF.... det var tider det! Våra träffar på Centrum, sicket "gäng", hehe...

2009-05-26 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91