leva i en mardröm

uschuschusch! efter att andreas skjutsat hem mej i morse gick jag & la mej en stund igen.. för att drömma mardrömmar! jösses, vad jag svettades när jag vaknade. drömmarna är väldigt blurry.. vet att det var en himla massa tjafs & skit inkluderad, blääää!

på tal om usch.. såg ni brothers and sisters igår? fu tysan vad hemskt det var. vill inte avslöja något om ni missade programmet, men har ni inte sett det & vill göra det så har ni någonting fruktansvärt framför er. jösses vad jag grät ett tag. tur att jag var vaken ensam vid den tidpunkten. eller egentligen hade jag kanske behövs en hållande hand i den situationen, det var riktigt jobbigt. (väldigt bra skådespeleri med andra ord!!)

nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: Baby J

Hiro from the TV show Heroes huh? Ha ha ha well I am half Japanese. Nice blog =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91