be om det då för fan!

idag när jag satt på tåget på väg hem från göteborg till herrljunga ropade de upp i högtalarna att där fanns tjuvar på tåget, eller tjuvar som hoppade på tåget på en station, sprang in & tog en väska & sedan hoppade av tåget igen. fy fan vad förbannad jag blir.. & ledsen. besviken. jag förstår inte vad som händer i en människas huvud när man får för sej att sno någonting av någon annan. usch, obehagligt. men jag antar att det är ovetenskapen kring känslan som gör att man inte förstår. jag menar, det måste ju ge en jävla kick så många som snor grejer? jag skiter faktiskt i om det är synd om en människa hit eller dit.

man snor fan inte från andra människor. ni borde lära er veta hut!

idioter.

Kommentarer
Postat av: Sandra

faskien va mkt skit de händer nu! jag va på fest i lördags å blev av med min skinnjacka! plus att de va kanske 3 till som blev av med sina jackor..blir så arg på folk som inte vet skillnaden på mitt o ditt!hoppas allt e bra Emelie!kram Sandra.

2009-10-13 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91