kan det bli en dag & en dag till.. nu?

onsdag vill jag ha. inte bara för jag har föreläsning & för att sverige spelar utan för en tredje anledning [vilket jag säkerligen inte ens borde nämna, men det gör jag iaf eftersom jag inte kan låt bli]. onsdagar gillar jag. har alltid gjort. & det är inte så konstigt egentligen. lill-lördag & en dag man som liten alltid slutade skolan senast halv två på. mysigt. dessutom har tv lyckats få in massa bra program på onsdagar. så även nu. eller iofs har bachelorette & so you think you can dance haft säsongsavslutning men jag är säker på att det kommer börja någonting bra igen. nu på onsdag är det ju fotboll iaf. det är bra. jag gillar tv.

men mmm.. onsdag ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91