celebrating looove

hej mina goa läsare! har ni haft en fin helg? det har jag! var som sagt på bröllop i lördags & det var så vackert! av respekt till brudparet lägger jag inte ut någon bild på dem, men kan bjuda på en bild på mej & min maaan. hur som helst, vigseln var otrolig & rörande (såklart) & likaså resten av dagen & kvällen. grattis micael & shari som för evigt kommer hålla om varandras hjärtan, ni är så fina tillsammans!


igår spelade jag tillsammans med mitt lag match & vi vann! så gött.. matchen var väl helt okej stunttals.. men min egen insats är jag inte särskilt nöjd med. tar nya tag & hoppas jag får spela lika mycket nästa match.. ikväll är det träning igen & jag längtar! galet att jag kan ha vart borta från fotbollen så länge.. älskar det verkligen!
men ååh vad är det med blogg.se som gör att jag inte kan få en tom rad mellan texten & bilden? eller är det mac som spökar tro? blogg.se kanske inte fungerar lika bra med mac?? weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91