goddagens!

hej alla små godingar där ute! just nu befinner jag mej hemma hos mor&far en liten snabbis för att låna bilen.. men snart bär det av mot alboga igen! har börjat titta på the hills igen & herregud.. vad bra det är! varenda gång jag ser på det blir jag dock sugen på att dra till usa.. åh, längtar! är faktiskt redan på sista säsongen, men när jag idag satte mej & skulle titta fungerade bara ett (okej, kanske två) avsnitt.. damn! när jag kommer in i någon serie får jag inte nog.. jag vill ha mer mer mer!

nej.. dags att ta tag i livet!

vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: anorexiaalex

Hej Emelie.

Tack för din fina kommentar!

Tycker alltid att det är upplyftande att gå in på din blogg. Du skriver så fint och verkar nöjd med livet. Det smittar av sig.

Ta hand om dig

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91