1/4

nu är jag snart "klar" med en fjärdedel av uppsatsen. woho!
hur mår ni idag? tycker det har vart mörkt hela dagen egentligen.. men syster & jag har tänt ljus & myser bland studier & böcker så här klagas det inte minsann! läste några inlägg från december tidigare år.. känns så konstigt att jag skrivit vissa inlägg där. tänk vad lite man visste.. för bara ett par år sedan, i jämförelse idag. om sig själv menar jag då främst. pekar ut det positiva (eller?) med att bli äldre nu förstår ni. att lära känna sig själv. bättre. för var dag som går. jag står sällan framför spegeln & tänker att jag är ful eller tjock numera. det gjorde jag då. uscha. tänk vad timmarna hos kuratorn på högskolan i halmstad gjorde mig gott. så bra att jag fick det där utbrottet i åre. ja, jösses.. livet är inte lätt men det är underbart! milstolpar behövs. & bryt lite då & då. på tal om bryt. ser någon på biggest loser USA? de är så sjukligt imponerande.. de där människorna. träning 6-8 timmar hörde jag. galet. hoppas för guds skull de flesta (jag vet att vissa fått problem) klarar sig utan problem med ätstörningar & träningsberoenden när de kommit hem. usch i janna, fy & blä för det. är så glad att jag lyckats.
lyckats. övervunnit. klarat mig ur. fått bort.
tackar vet jag viljan. den har jag mycket att tacka för. & det tänker jag göra när jag klarat det här med. för det vill jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91