dålig uppdatering

hej vänner!
idag känner jag mig lite piggare. har jobbat under förmiddagen & nu ska jag fortsätta skriva på uppsatsen. var precis ute med august en sväng & gud vilket underbart väder det är. önskar jag hade tid att vara ute mest hela dagen.. men just nu har jag inte det. får ta igen det sen! går mest & längtar till fredag då jag ska ha lite julmys här hemma med vänner. ska bli så otroligt härligt att koppla bort allt vad heter skola & bara ägna mig åt det som egentligen betyder någonting. får se om jag kan hinna baka någonting & sen skall det bjudas på glögg & annat smått & gott. vill inte avslöja för mycket då chansen att några att mina vänner som kommer på fredag läser bloggen. hur som helst.. nu är det dags att fortsätta skriva en stund.. sedan ska jag prova lite kläder jag fått hem från h&m. får se om någonting passar!
ikväll får vi finbesök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91