lördagsmys

efter fotbollsträningen idag var jag riktigt seg, så förrutom att ha ätit & duschat har jag egentligen inte gjort någonting. andreas & august har vart i alboga så ensam hemma har jag vart dessutom. rätt skönt faktiskt. tittade på handbollen, fy bubblan vad härligt att svenskdamerna tog hem vinsten & nu är i final! blev riktigt sugen på att börja spela handboll.. men tror inte det finns så mycket tid över till det. dessutom har jag nog mer funderingar på volleyboll isåfall.
ikväll ska andreas & jag eventuellt på bio. jag vill se the town, men vi får se vad det blir. om det blir. annars stannar vi hemma & tittar på en film & dricker vin. inte helt fel det heller. jag älskar att vara parig. haha.. bara för jag väntat så länge på att hitta den rätta kanske. jag älskar verkligen att vara tillsammans med min fina man.

ingenting komplicerat på kroppen idag. svarta shorts, stickad tröja & "uggs"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91